Eneko J. Uranga
Iñigo León
Maialen Sagarna
Leire Azcona
Lauren Exepare
Innigo Lizundia
Itziar Rodriguez
Proiektu honen xedea BIM metodologia progresiboki ezartzea da Arkitekturako Oinarrietako Graduan, eta zehazki, 2019. urteari dagokion bigarren fase honetan, Tituluak eskuragarri dituen baliabideen azterketa eta zer gai izan daitezkeen gakoak izan daitezkeenean. ibilbideak tituluak irauten duen 5 ikastaroetan zehar. Kontuan hartu behar da indarrean dagoen Curriculumean ikasgai bakoitzeko eduki batzuk biltzen direla, metodologia berri hau ezartzerakoan inolaz ere ordezkatu behar ez liratekeenak. Gainera, BIM metodoa irakasgaien edukietan txertatu behar da, horiek inplementatzea egokitzat jotzen denean. Horretarako, Tituluaren errealitatea eta BIM metodologiarekin izan dezakeen harremana hobeto ulertzen laguntzen duten hiru analisi garatu dira:
– BIM gaitasunak Graduan daudenekin aztertzea eta alderatzea.
– Ezarpena ahalbidetu dezaketen beharrezko giza baliabideak aztertzea.
– BIM gaitasunak garatu ditzaketen funtsezko gaien azterketa.
Hauek dira bigarren fase honen helburuak, Titulazioak gaur egun nola funtzionatzen duen aztertzea eta BIM metodologia nola ezar daitekeen ikustea, Azterketa Plana eta edukia aldatu beharrik izan gabe, edo, azken finean, etorkizunean berrikuspen posiblea bada behatzea. Ikasketa Plana, nola pentsatu BIM metodologia hau ezartzea.
BIM metodologia Graduan nola ezar daitekeen ikertzeko ikerketaz gain, fase honetako beste helburu nagusietako bat da ezagutza hori uneko Titulazioan aplikatzen hastea. Batetik, gaur egun Gradua ikasten ari diren ikasleek gutxieneko ezagutzak jasotzeko aukera galdu ez dezaten. Bestetik, metodo enpiriko baten bidez ahalmena mugimendua oinez eginez frogatzen dela. Modu honetan, BIM ezartzeko modurik onena zein izan beharko litzatekeen teorizatzen den bitartean, metodologia bera aplikatuta esperimentatzen da.